Promocja od Luftrum - warto!

Jestem wielkim fanem bibliotek dźwiękowych firmy Luftrum, stąd - jeśli ktoś jeszcze nie wie - informuję, że do końca lipca trwa letnia wyprzedaż z obniżkami nawet do 50%. Co najważniejsze, obniżki dotyczą nie tylko banków brzmień, ale także dwóch flagowych instrumentów: Bioscape i Lunaris. Kosztują one obecnie 95$, co jak na tę klasę instrumentów jest bardzo korzystną ofertą. Promocja nie dotyczy zupełnie wszystkich produktów (np. najnowszego banku Zaphira dla u-he Diva), ale jeśli ktoś ma troszkę zaskórniaków, to może się obłowić.

O promocji dowiedziałem się z e-maila i tradycyjnie okazało się, że warto czytać wiadomości od Luftrum. Oprócz tradycyjnie zaszytego w treści kodu promocyjnego znalazł się tam bowiem akapit o pewnym żarcie, który firma zrobiła jakiś czas temu użytkownikom instrumentu Lunaris. Otóż w instrukcji instrumentu (ale tylko tej, dołączonej w samym instalatorze) znalazł się pewien zapis w postanowieniach licencyjnych. No i przez te lata zaledwie dwóch użytkowników do tego zapisu dotarło, a podobno warto! A że firma chciałaby, żeby jeszcze kilka osób skorzystało (ale też z tych, co uważnie czytają), to postanowiła opowiedzieć o tym we wspomnianym e-mailu.

No i co powiecie? Znalazłem odpowiedni fragment, a tam... kod na 75% zniżkę! I dzięki temu za 9$ mam najnowszy bank Zaphira! I jak tu nie lubić Luftrum?

Oczywiście, wpis nie jest sponsorowany - doradzam, bo używam produktów Luftrum i jestem bardzo z nich zadowolony.

Komentarze