[G] stRing - Error in line 10

W związku z sobotnią publikacją na łamach Atari On-Line pojawiły się liczne komentarze (na szczęście pozytywne), a jeden ze znanych na scenie atarowskiej twórców, Michał “stRing” Radecki, podpuścił mnie, żebym zrobił cover jednego z jego utworów. W sumie rzadko mi się zdarza taka sytuacja, zwykle to ja proszę o pozwolenie, więc choć początkowo nie planowałem się w weekend zajmować muzyką, to jednak postanowiłem poświęcić pół nocy i "pobawić się" jednym ze wskazanych utworów. A padło na "Error in line 10".

Do dyspozycji miałem plik sap, więc pierwszą rzeczą było przekonwertowanie go na format mid i uporządkowanie tempa w DAW. Potem miałem od razu zabrać się za przypisywanie brzmień, ale jednak trzeba było dłuższą chwilę przesiedzieć na "czyszczeniu" - łączeniu nutek, usuwaniu różnych drobnych "zanieczyszczeń MIDI", jak to nazywam. Niestety, po konwersji z formatu sap muzyczki są zwykle pełne takich dziwnych "brudów".

W końcu zacząłem przesłuchiwać kolejne ścieżki i rozdzielać je między poszczególne brzmienia. Ostatecznie przygotowałem jeszcze parę ścieżek, których w oryginale nie było, m. in. arpeggia i wokalizy. Całość dołączyła do Atari Covers i prezentuje się następująco:

Komentarze