[G] Pirates of the Barbary Coast

Robię ostatnio covery muzyczek z "małego" Atari i robię, a do tej pory nie pokusiłem się o tytułowy utwór z gry "Pirates of the Barbary Coast", który niegdyś strasznie mnie fascynował. Postanowiłem zabrać się do niego teraz, niejako idąc za ciosem.

Muzyczka nie jest długa i jakoś bardzo skomplikowana, ale namęczyłem się trochę przy przenoszeniu jej do Cubase'a, bo - inaczej niż w pozostałych przypadkach - nie ma tutaj patternów, które wystarczy wbić i później kopiować z małymi zmianami. Tutaj trzeba było pieczołowicie odsłuchać i przetransferować wszystko nuta po nucie.

Pewien problem miałem z doborem instrumentu - początkowo nasunął mi się klawesyn albo klawikord, ale chociaż nie brzmiało to źle, postanowiłem wypróbować także brzmienie organowe. I to było to! Zresztą, zapraszam do słuchania:

Komentarze