[G] Adam Gilmore - Draconus

Dziś ciąg dalszy nagrywania cudzej muzyki - jakoś łatwiej się do tego zebrać ostatnimi czasy, więc korzystam. Tym razem uległem naciskom Siostry Be, która namawia mnie na nagranie płyty z coverami muzyki z gier z "małego" Atari. Na razie o płycie nie może być mowy, bo mam tylko "Zybeksa", trzy części "Lasermanii" i "Freda", ale ziarnko do ziarnka...

Problem z tym zbieraniem utworów jest jednak inny - kończą mi się pomysły na kolejne covery. Nie kojarzę już zbyt wielu gier z Ataraka, z których muzyka wbiłaby mi się w pamięć tak, bym chciał ją ocalić od zapomnienia - może jeszcze Blinky's Scary School?

Co do samego "Draconusa", to 30 lat temu miałem go na "małym" Atari, ale nigdy w niego nie grałem, bo po prostu moja kopia się nie uruchamiała. Znałem za to muzyczkę i już kojarzyłem, że to tego samego Adama Gilmore'a, co "Zybex". Jakiś czas temu, kiedy popróbowałem grać w różne gry na emulatorze, włączyłem i "Draconusa" - ale niestety, gra zupełnie mi nie podeszła i wydała się przeraźliwie nudna.

Zapraszam zatem do słuchania, a nuż się komuś moja wersja spodoba:

Komentarze