Czarnopiątkowe podsumowanie

Wprawdzie dzisiaj mamy Cyber Monday, a i czarnopiątkowe szaleństwo potrwa do końca listopada przynajmniej, jednak już wszystko wiadomo i można podsumować tegoroczne szaleństwa wyprzedażowe. Bo z jednej strony było nadzwyczaj bogato, chociaż z drugiej czułem rozczarowanie.

Jak być może pamiętacie, miałem konkretne plany zakupowe. Nie, że stuprocentowo pewne, ale gdybym miał coś kupować, to albo aktualizację Studio One, albo aktualizację pakietu RX, albo wtyczkę WTAutomixer. Jeszcze przez moment rozważałem WaveLab Pro, bo Steinberg zaszalał z 50% obniżkami, ale po przeklikaniu wersji testowej dałem jednak spokój.

Skończyło się na... niczym. PreSonus ma w nosie dotychczasowych klientów i zaoferowało obniżki tylko na nowe licencje, iZotope jakoś w ogóle się w tym roku nie przyłożyło do promocji, zaś WTAutomixer należy prawdopodobnie do tego typu oprogramowania, które nie jest przeceniane. Nie mam zamiaru płakać nad tym, bo nic z powyższych rzeczy nie jest mi potrzebne teraz-zaraz, więc spokojnie poczekam na lepszą okazję.

Za to ciekawostka - w tym roku zniżki zrobiły firmy, dotąd raczej stroniące od przecen, czyli Acon Digital, FabFilter, OEK Sound, Sound Theory. Jeśli ktoś wyczekał do samego piątku, mógł naprawdę nabyć bardzo dobrej jakości wtyczki w obniżonej cenie.

Jak wspomniałem, dzisiaj mamy jeszcze Cyber Monday, ale za chwilę zaczną się wyprzedaże świąteczne, a potem noworoczne - jeśli ktoś nie dał rady zdobyć upatrzonego programu czy wtyczki w Czarny Piątek, nie powinien tracić nadziei. Dziwny jest ten świat.

Komentarze