[G] gadestRing - Synergy (SoundCloud)

Dzisiaj, czyli ósmego listopada 2021, prawie rok po wydaniu wersji CD, w cyfrowym świecie debiutuje album Synergy. Chętni mogą już sobie słuchać muzyki w wersji strumieniowej - ale w zasadzie ja nie o tym.

Album w wersji cyfrowej zareklamowałem już bowiem na głównym blogu, tutaj tylko dopiszę narzekanie na samego siebie. Otóż o wrzuceniu materiału na SoundCloud myślałem już miesiąc temu i wpadłem wtedy na pomysł, by dodać jakiś nowy utwór, którego nie było w edycji CD, żeby i cyfrowa wersja miała coś dodatkowego. "Miesiąc to sporo, przygotuję coś" - myślałem sobie i wydawało się to realne, jako że cała ta płyta powstała w raptem dwa tygodnie. No i po takim wstępie już wiadomo, że nie zdążyłem. Żadnego premierowego utworu nie ma - przynajmniej póki co, bo oczywiście prace zacząłem. Jednak przez zajęcia różne oraz wrodzone lenistwo nic z tego nie wyszło.

A piszę o tym po to, żeby poczuć większe wyrzuty sumienia i zmienić się na lepsze. A nuż się uda?

Komentarze