[K] RødeCaster - ASIO beta

No i pokazały się nareszcie sterowniki ASIO, jeszcze w wersji beta, ale stwierdziłem, że sprawdzę, bo dlaczego nie. Pobrałem odpowiedni instalator ze strony producenta, zainstalowałem, włączyłem w RødeCasterze transmisję wielościeżkową dla portu USB i z nadzieją odpaliłem Studio One. Na chwilę zaświtała moim sercu nadzieja, bo na liście urządzeń nareszcie zobaczyłem RødeCastera:

Niestety, próba wybrania miksera skończyła się malowniczym błędem:

a potem jeszcze kolejnym:

Postanowiłem sprawdzić Reapera, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Tutaj wprawdzie dało się wybrać RødeCastera z listy, za to już nie udało się skonfigurować wejść i wyjść - listy wejść były po prostu puste...

Na koniec, w akcie rozpaczy, odpaliłem jeszcze Cubase 11, ale tu osiągnąłem najmniej, bo RødeCaster nie pojawił się nawet na liście obsługiwanych urządzeń (co w sumie Cubase'owi się chwali - widocznie ma wbudowaną jakąś walidację, czy dane urządzenie będzie się nadawać do pracy).

Napisałem do supportu firmy Røde, zobaczymy, czy zareagują, a jeśli tak - to w jaki sposób. Ale jakaś tam nadzieja jest, że się w końcu sterowniki ASIO pojawią.

Komentarze