Omnisphere naprawione

Wreszcie doczekaliśmy się oficjalnej poprawki w Omnisphere dotyczącej błędu, który opisywałem jeszcze w listopadzie. Chodziło wówczas o problem zamykania się Studio One podczas przeglądania listy presetów w Omnisphere. Linia wsparcia firmy Spectrasonics zadziałała wzorowo, dostarczając mi nawet nieoficjalną, poprawioną wersję wtyczki, dzięki której mogłem działać (i między innymi nagrać Synergy).

Oficjalna poprawka ukazała się pierwszego lutego, ale zainstalowałem ją dopiero dzisiaj, więc mogę teraz potwierdzić, że tak, jest to wersja poprawiająca współpracę Omnisphere ze Studio One. Mnie cieszy to tym bardziej, że mając wersję nieoficjalną o jakimś roboczym numerze, ciągle przy uruchamianiu Omnisphere dostawałem informację, że jest już wersja nowsza i mam ją sobie pobrać. Nie był to może duży problem, ale cieszę się, że już przechodzi do historii.

A dla linii wsparcia Spectrasonics jeszcze raz brawa za wzorową postawę!

Komentarze