[G] Gades - Phobos po latach

Żeby szybko przetestować świeżego Nucleusa 1.1, postanowiłem przygotować nową wersję utworu "Phobos" z płyty "Via". Utwór jest krótki i prosty, więc jego przeróbka z EastWest Hollywood Orchestra na Nucleusa nie nastręczała większych problemów. Oczywiście nie skończyło się tylko na podmianie brzmień bibliotek, bo znalazłem parę miejsc do poprawy oraz dodałem kilka rzeczy nieobecnych w oryginale.

Przy okazji przetestowałem także Studio One 5.0.2, które wyszło akurat dzisiaj, bo - niestety - wersja 5.0.1, podobnie jak 4.6, zawieszała się przy zamykaniu niektórych utworów (w tym także tego omawianego). Dodatkowo spostrzegłem pewien problem, którego nie kojarzę z wersji 4.x - otóż domyślnie włącza mi się "tryb niskiej latencji", w którym to trybie aktualnie zaznaczona ścieżka jest w dziwny sposób wyciszana. Dopóki nie skojarzyłem tego ściszania z "niską latencją", kląłem bardzo szpetnie próbując dobrać poziomy ścieżek - co którą ustawiłem i przechodziłem do kolejnej, to ta dopiero ustawiona zaczynała "wyć". Poczytałem na forum PreSonusa i okazuje się, że możliwość włączenia tego trybu zależy od możliwości sprzętowego interfejsu - zatem z jakichś powodów wcześniej chyba mój Focusrite Clarett na to po prostu nie pozwalał.

Zapraszam do posłuchania, a posiadacze płyt CD z oryginałem mogą sobie porównać różnice:

Komentarze