[G] Expectation na CD

Dzisiaj doszła paczka z nagranymi płytami CD "Expectation". Po raz pierwszy jestem mocno rozczarowany - niestety, pretensje mogę mieć jedynie do siebie... albo do Photoshopa. Ale po kolei...

Najważniejsze, czyli muzyka, została nagrana prawidłowo, więc przynajmniej w tym, co najistotniejsze, płyta nie zawodzi. Czyli jest tak, jak chciałem, a jeśli brzmienie nie jest idealne, to głównie dlatego, że nie potrafię lepszego w obecnej chwili uzyskać.

Gorzej z okładką - zawiera dwa poważne błędy: lista utworów z tyłu jest wydrukowana zaledwie w 2/3, zaś tekst wiersza "Lullaby" w ogóle prawie zniknął. To wynik błędnego eksportu do formatu pdf, wymaganego przez "tłocznię". Okładka w samym Photoshopie wygląda w porządku, ale konwersja do pdf zawiera wspomniane błędy. Nie zauważyłem ich przy zatwierdzaniu i dałem zielone światło na druk - stąd też nie mam szans na reklamację. Cóż, gorzki jest smak własnej głupoty - pozostaje tylko nadzieja, że w przyszłości to doświadczenie zaprocentuje i DOKŁADNIE sprawdzę wszystko trzy razy.

Tak czy inaczej, płyty stały się faktem - nie będę robił poprawek, bo to i tak bezcelowe. Najważniejsze, że słychać to, co miało być słychać.

Komentarze

  1. Płyta jest świetna! Najważniejsze, że płyta jest bezbłędna! A okładka - w tym jej urok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz